به قنادی روناک خوش اومدید

مزیت و محدودیت‌های کسب‌وکار قنادی چیست؟

مزیت و محدودیت‌های کسب‌وکار قنادی چیست؟

این کار مزیت خود را زمانی نشان می‌دهد که شما خودتان تولیدکننده باشید؛ یعنی کارگاهی داشته و در آن انواع شیرینی‌های مخصوص را تولید کنید. این کار باعث افزایش اعتماد مشتریان به شما می‌شود. به هرحال، شیرینی‌هایی که در کارگاه بیرون تولید می‌شود، نظارت آن‌چنانی روی آن‌ها نیست. معلوم نیست که چگونه تولید شده‌اند و در انتقال آن هم امکان به وجود آمدن هزار اتفاق وجود دارد. الان قنادی موفق است که خودش تمامی شیرینی‌های داخل ویترین‌های خود را تولید کند.

نمی‌توان محدودیت خاصی برای این کسب‌وکار تعیین کرد. شاید بتوان گفت که هزینه بالای خرید مواد اولیه و دستگاه‌ها و لوازم محدودیت‌هایی را در پیشرفت کار به وجود بیاورد؛ اما مسئله‌ای قابل برطرف شدن است. اگر اتحادیه شهر اذیت نکند، همه چیز طبق برنامه پیش خواهد رفت.

برای پیشرفت در این حرفه باید قوی باشید. شما یا نباید وارد این حوزه شوید یا اگر داخل آن شدید، باید با همه سختی‌های آن بسازید. حرفه سختی است. خاک‌خوری زیادی دارد. تا زمانی که جا بیفتید و مردم به سبک شیرینی‌های شما عادت کنند، مجبور می‌شوید که از جیب خرج کنید و بسیاری از شیرینی‌های خود را دور بریزید. نباید تسلیم شوید.

مسئله دیگر این که باید با سلیقه مردم محله خود جلو بروید. این کسب‌وکار نیازی به تبلیغات اینترنتی و بنر‌های امروزی ندارد. مهم‌ترین و بهترین تبلیغ دهان به دهان است. هرچه کیفیت محصولات بهتر و همچنین به‌روزتر باشد، کم‌کم در محل شناخته می‌شوید. بهترین حالت این است که باسلیقه افراد محل خود پیش بروید

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو

دسته بندی مقالات

آخرین مقالات

برچسب ها

تبلیغات​